Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

ΑΝΝΕΤΑ ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΥ... ΜΙΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ!!!

To KΑΡΔΙΑ city news έχει την μεγάλη χαρά να φιλοξενεί μια πανέμορφη γυναίκα και καταπληκτική καλλιτέχνιδα.Η φωνή της ταλαντούχας Αννέτας είναι υπέροχη και τα τραγούδια αλλά και η ερμηνεία της σε καθηλώνουνε!Βρεθήκαμε με την αξιαγάπητη τραγουδίστρια Αννέτα Μαρμαρινού και την ρωτήσαμε:

1) Από πού κατάγεστε κυρία Μαρμαρινού;

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αλεξανδρούπολη…

2) Πως ξεκινήσατε στα πρώτα σας βήματα ;

Στα 19 μου ήρθα στην Θεσσαλονίκη για να ακολουθήσω το όνειρο που είχα από παιδί… Το τραγούδι. Ο πρώτος μου δάσκαλος ήταν ο ίδιος ο πατέρας μου που ήταν μουσικός λυράρης εξου και η ποντιακή καταγωγή μου. Ξεκίνησα λοιπών επαγγελματικά στο ποντιακό παραδοσιακό με δάσκαλο και δεύτερο πατέρα μου τον Γιάννη Τσανακαλι.

3) Στο ποντιακό τραγούδι συνεργαστήκατε με αρκετούς τραγουδιστές;

Συνεργάστηκα με όλα τα ονόματα στο χώρο αυτό και έτσι βρέθηκα στην Αθήνα να τραγουδάω πλέων και λαϊκό τραγούδι.

4) Άλλες συνεργασίες σας;

Συνεργάστηκα στα πρώτα μου βήματα με τον Αντύπα, Μαίρη Μαράντη, Τα παιδιά της Πάτρας, Ηλία Κλοναρίδη, Γιώργο Σαλαμπάση, Νίκο Νομικό και πολλούς άλλους.

5) Πως έτυχε και πραγματοποιήσατε την πρώτη δισκογραφική δουλειά σταθμό στην καριέρα σας;

Ήρθε και η πρώτη δισκογραφική μου δουλειά συμμετοχική βέβαια με τον Βασίλη Καρρά και τον Σταύρο Φωτιάδη
« Τα αστέρια του Βορά », έτσι μπήκα στη δισκογραφία και η αγάπη του κόσμου με κρατάει μέχρι και σήμερα εδώ στο χώρο που αγαπούσα από παιδί.

6) Ποιες προσωπικές σας δισκογραφικές δουλειές ακλούθησαν;

Στην συνέχεια οι προσωπικές μου δουλειές ήταν:
« Πες το μου », « Κυκλώματα », με την μεγάλη επιτυχία
« Σ'αγαπάω κοίτα », « Άλλα κόλπα live »,
« Γύρω στης 5 το πρωί », cd  Δεν σ' αγαπάω κοίτα με την επιτυχία « Ξεκόλλα φίλε μου », και το « Ομώνυμο »,
« Αννέτα live » και το διπλό « Εξομολόγηση »…

Και λέγοντας τελειώνει με τα εξής λόγια: Υπάρχω ακόμη και θα υπάρχω όσο εσείς με αγαπάτε… Σας ευχαριστώ όλους!!!


Με την Αννέτα γνωριζόμαστε χρόνια, είναι μια καταπληκτική και άριστη τραγουδίστρια και στο ποντιακό και στο νησιώτικο αλλά και στο λαϊκό τραγούδι που εξυπηρετεί με πολύ αγάπη.
Με την Αννέτα συνεργαστήκαμε σε ένα λαϊκό τραγούδι
( ρούμπα ) με τίτλο
« ΠΟΣΑ ΘΕΣ ΝΑ ΜΕ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ » σε στίχους δικούς μου και μουσική του Κώστα Σαμλίδη…





Ακολουθούν τα τραγούδια:

ΔΕΝ Σ’ ΑΓΑΠΑΩ ΚΟΙΤΑ …



ΞΕΚΟΛΛΑ…




ΡΑΓΙΣΑ…




Άρθρο: Βασίλης Μπαρλάκας
*Στιχουργός
Βασίλης Μπαρλάκας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.