Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΑΚΙΝΟΣ… ΕΝΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΣΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΓΡΑΨΕ

Εχουμε την χαρά και την τιμή να φιλοξενούμε στο μπλογκ μας εναν υπέροχο,ταλαντούχο  καλλιτέχνη...τον Γιάννη Φακίνο.Ο λόγος στον Γιάννη λοιπόν!
Το όνομα μου είναι Γιάννης Φακίνος είμαι 20 χρονών και γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Σαλαμίνα, τόπος καταγωγής μου η Νάξος . Ασχολούμαι με την μουσική και το τραγούδι από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου . Το πρώτο τραγούδι μου το έγραψα στα 6 μου και την πρώτη μου κιθάρα την γρατζούνησα στα 8 μου. Από μικρή ηλικία ασχολήθηκα με την σύνθεση και το τραγούδι πάντοτε με την πίστη πως θα κάνω “το κάτι παραπάνω”.Έτσι ξεκίνησα ,παίζοντας ήδη κιθάρα , να παίζω και άλλα μουσικά όργανα όπως πλήκτρα, πιάνο και μπάσο και βάζοντας πάντα υψηλούς στόχους άρχισα να γράφω τραγούδια για κάποια μελλοντική προσπάθεια να κάνω καριέρα τραγουδιστή .
Από τα 14 μου κάνω Live εμφανίσεις σε μαγαζιά και από τα 16 μου επισκέπτομαι αρκετά στούντιο για την ηχογράφηση Demo κομματιών μου περισσότερο ως δείγμα σε μαγαζιά . Στη συνέχεια έκανα κάποιες σπουδές πάνω στο τραγούδι και αργότερα γίνομαι φοιτητής στο Μουσικό Τμήμα Κεφαλονιάς συγκεκριμένα στο Τμήμα Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων .

Μετά από πολλές εμφανίσεις και παίρνοντας πλέον επαγγελματική πορεία σαν τραγουδιστής, μπαίνω στο στούντιο για την ηχογράφηση της πρώτης μου δισκογραφικής δουλειάς με παραγωγό και ενορχηστρωτή μου τον Άκη Μελή . Μια δουλειά που θα κυκλοφορήσει πολύ σύντομα από γνωστή εταιρία και υπάρχει ήδη Promotion Video στο κανάλι μας στο Youtube και στο Facebook . Πιστεύω θα είναι ένα Album που θα αρέσει στον κόσμο και θα το απολαύσει .

http://www.facebook.com/GiannisFakinosOfficial

http://www.youtube.com/GiannisFakinosTV


ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΜΕ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟ PROMOTION VIDEO ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΣΤΟ You tube ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΗΚΑΜΕ, ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΕΝΑ ΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ…
ΜΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΓΡΑΨΕ ΣΤΙΧΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΚΗ ΜΕΛΗ ΜΑΣ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΗΧΟΥΣ, ΜΕΛΩΔΙΕΣ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΓΑΠΗΣΟΥΜΕ…
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΑΣ ΚΑΡΔΙΑ city news ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΝΕΟ ΤΟΥ ΞΕΚΙΝΗΜΑ… ΤΟΥ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΟΥ ΑΛΜΠΟΥΜ…

ΑΡΘΡΟ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΡΛΑΚΑΣ






ΚΑΛΗ ΑΚΡΟΑΣΗ Promotion Video...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.