Δευτέρα, 19 Μαρτίου 2012

ΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ

            Χιλιάδες είναι οι άνθρωποι που χάνουν κάθε χρόνο τη ζωή τους από καρδιακές παθήσεις. Οι ειδικοί τονίζουν όμως ότι υπάρχει τρόπος για να προληφθούν οι ασθένειες αυτές.Η σωστή διατροφή και μερικές αλλαγές στον τρόπο ζωής των ανθρώπων μπορούν να περιορίσουν τον κίνδυνο και να ενισχύσουν το ανοσοποιητικό σύστημα. Οι ειδικοί επισημαίνουν ότι υπάρχουν μερικά τρόφιμα, τα οποία συμβάλλουν στη σωστή λειτουργία της καρδιάς.

Για να δούμε λοιπόν ποια είναι τα 7 αυτά φαγητά που ενισχύουν την καρδιά…

Οι ειδικοί έχουν δηλώσει ότι πρέπει να τρώμε ψάρι δυο φορές την εβδομάδα, ειδικά σολωμό, ο οποίος περιέχει πολλά ωμέγα 3 λιπαρά οξέα. Τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα μπορούν να περιορίσουν το κίνδυνο αρρυθμιών και να μειώσουν την χοληστερίνη.Χρησιμοποιώντας ελαιόλαδο αντί βουτύρου, μπορεί να μειώσει κανείς την χοληστερίνη του. Βέβαια και το λάδι δεν πρέπει να χρησιμοποιείται σε μεγάλες ποσότητες.Μια έρευνα του 2011 απέδειξε ότι η κατανάλωση ξηρών καρπών, ως πηγή πρωτεΐνης, αντί κρέατος, μπορεί να περιορίσει κατά 17% το κίνδυνο εμφράγματος. Οι ξηροί καρποί μπορούν να περιορίσουν την χοληστερίνη, αλλά πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο λόγω λίπους και θερμίδων.

-Τα ΜΟΥΡΑ, περιλαμβάνουν μια αντιοξειδωτική ουσία, η οποία μπορεί να μειώσει την πίεση του αίματος.

-Ο ΧΥΛΟΣ ΒΡΩΜΗΣ βοηθάει στη διατήρηση της καλής κυκλοφορίας του αίματος.

-Η ΣΟΚΟΛΑΤΑ υγείας περιλαμβάνει αντιοξειδωτικά, τα οποία μειώνουν την πίεση και αποτρέπει θρόμβους στο αίμα.

-Το ΠΟΠΚΟΡΝ, όχι αυτό βέβαια που είναι γεμάτο βούτυρο και λάδι, περιλαμβάνει αντιοξειδωτικά που βοηθούν στην ορθή λειτουργία της καρδιάς.

-Οι ΝΤΟΜΑΤΕΣ είναι η μεγαλύτερη πηγή λυκοπενίου, το οποίο μπορεί να αποτρέψει καρδιαγγειακά προβλήματα, χάρη στις αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες του.

-Οι ΠΑΤΑΤΕΣ που περιλαμβάνουν κάλιο βοηθούν στη λειτουργία της καρδιάς.

-Ο KAΦΕΣ είναι μια από τις μεγαλύτερες πηγές αντιοξειδωτικών ουσιών και οι μελέτες δείχνουν ότι σε μικρές ποσότητες μπορεί να έχει θετικές επιδράσεις.
αρθρο:Kώστας Αντωνιάδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.