Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

ΟΣΑ ΜΟΥ ΕΚΜΥΣΤΗΡΕΥΤΗΚΕ ΕΝΑΣ ΑΝΕΡΓΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΕΝΟΣ 10ΧΡΟΝΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ...

      ''....Είμαι ένας πατέρας ενός δεκάχρονου παιδιού …
Πώς να του πω και να του δώσω να καταλάβει ότι είμαι άνεργος εδώ και ενάμιση χρόνο, πώς να του πω ότι δεν μπορεί να έχει την ζωή ενός δεκάχρονου φυσιολογικού παιδιού.
Δεν έχω σαν πατέρας να του δώσω να πάρει ένα κρουασάν στο σχολείο, να μην πέσει κάτω το καημένο. Στο σπίτι ένα γάλα κι αυτό με το ζόρι που πολύ φοβάμαι ότι θα τελειώσει. Δεν είμαι τεμπέλης απλώς δεν έχω δουλειά και δεν είναι δικαιολογία!
Έχω αγανακτήσει κάθε μέρα τσακωμοί στο σπίτι με την γυναίκα μου, και που να έφταιγα κιόλας, αλλά να δεν ξέρω τι να της πω …

   Ζούμε με την σύνταξη του πατέρα μου και πολύ φοβάμαι ότι δεν θα αντέξει και πολύ ακόμα στα 84 του χρόνια με αυτά που βλέπει… Τους αγαπώ όλους αλλά είμαι απογοητευμένος και δεν ξέρω τι να κάνω, είμαι σε απόγνωση...
Δεν έχω χρήματα στην άκρη και τι να πληρώσω το ενοίκιο την ΔΕΗ και τα χαράτσια του κράτους την θέρμανση ;;; ΤΙ ;;;

   Είμαι σε ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΤΑΣΩ !!!
Είμαι ικανός να πάω στο Σύνταγμα αλλά προς Θεού όχι για να αυτοκτονήσω αλλά για να πάρω πίσω την τιμή που μου κλέψανε οι « 300 » και πάνω!Πρέπει κάποιος να τους πει ότι δεν είμαστε γουρούνια αλλά άνθρωποι …
Ντροπή σε αυτούς που μας καταδίκασαν σε μια ζωή που δεν είναι ζωή αλλά κόλαση !
Να τα φάνε όλα αυτά που βγάζουν στους γιατρούς και σε φάρμακα» !!!........
*αυτά μου εκμυστηρεύτηκε ο άνθρωπος αυτός....ο φίλος μου
άρθρο:Bασίλης Μπαρλάκας
Βασίλης Μπαρλάκας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.