Κυριακή 15 Απριλίου 2012

ΒΡΗΚΑ ΤΗΝ ΠΙΟ ΠΑΡΑΞΕΝΗ ΛΕΞΗ...

  Βρήκα την πιο παράξενη λέξη… δεν είναι δύσκολη αντιθέτως είναι πολύ εύκολη, προφέρεται απλά, πολλοί δεν την εννοούν, αλλά την λένε. Έτσι ίσως ξεγελούν τον εαυτό τους ή και κάποιον άλλον που τυχών να την ακούσει! Είναι λόγια χαράς, αγάπης, η ευτυχία κρύβεται μέσα από τα χείλη σου όταν προσπαθείς να βγάλεις τον εσωτερικό σου κόσμο προς τα έξω, αρκεί όταν λες αυτήν την λέξη να την πιστεύεις!
  Χάρηκα… είναι μέσα στο κορμί μου η αγάπη το νιώθω και προσπαθώ να το δείξω, αφήνοντας τον εαυτό μου ελεύθερο και αδύνατο να αντιμετωπίσει τον έρωτα μόνος του. Ίσως γιατί χρειάζεται συμπαράσταση για να ξεδιπλώσει τις ανησυχίες του.
  Βρήκα την πιο παράξενη λέξη… είναι καυτή αφού ακούγεται και τα χείλη μου καίνε, τα μάτια σπινθηρίζουν πόθο και περιμένουν να δουν πίσω από ένα τσιμεντένιο τοίχο… και περιμένουν!
  Σήμερα περίμενα πολλά, αύριο δεν ξέρω αν θα ξημερώσει, αλλά ελπίζω!
  Βρήκα την πιο παράξενη λέξη… ενώ την φώναξα δυνατά, έφυγε το βάρος από πάνω μου και ένιωσα ανάλαφρος σαν πούπουλο που ο αέρας το σέρνει φέρνοντας το πάνω στην παλάμη του χεριού σου!
  Βρήκα την πιο παράξενη λέξη… ενώ περίμενα να ακούσω εσένα να μου την προφέρεις για να ησυχάσω… και περίμενα…
  Που να φανταστείς εσύ ότι η παράξενη λέξη που βρήκα ήθελα να τη ακούσω να βγαίνει από τα χείλη σου. Δεν στο ζήτησα αλλά περίμενα!

Είναι λέξη χαράς, είναι καυτή η λέξη ………….Σ’ αγαπώ!!!


Άρθρο: Βασίλης Μπαρλάκας
Βασίλης Μπαρλάκας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.