Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

ΕΓΩ Ο ΑΓΡΟΤΗΣ....Η ΣΤΑΛΑ ΤΗΣ ΓΗΣ

                                                 
                                                                                                                                                                                             
Είμαι αγρότης και τον δικό μου ιδρώτα τον δέχεται με καρτερία και σεβασμό η γή.Με κόπο και με μόχθο βγάζω το ψωμί μου και είμαι πολύ περήφανος για αυτό.Η δική μου η περηφάνια έχει όλες τις αρετές ενός ανθρώπου που μοχθεί,μα την κούραση εγώ δεν την λογαριάζω.Σαν πατέρας που μεγαλώνει τα παιδιά του,κοιτάω και εγώ τους καρπούς μου να μεγαλώνουνε.Ωσπου να έρθει η ευλογημένη στιγμή να θερίσω,ότι εγώ έχω σπείρει.Ο χρόνος είναι πιστός μου φίλος και μαζί του μοιράζομαι τις πιο μεγάλες μου αγωνίες.Μοιράζομαι την καθημερινη επιβίωση και τον αγώνα μου να ζήσω απο την γή.Οι καρποί αυτοί είναι ποτισμένοι με τον ιδρώτα μου και τον μόχθο μου και πέφτουνε σαν στάλες στην γή.
           Το χώμα που πατάω γνωρίζει καλά την δύναμη των βημάτων μου και την επιμονή μου στο να καλλιεργώ την σοδειά μου.Εγώ είμαι η στάλα της γής,γιατί απ τον δικό μου ιδρώτα παίρνουν ζωή οι καρποί μου.Θέλω η δουλειά μου να αμοίβεται σωστά και όπως αρμόζει,διότι εγώ και η ελληνική ύπαιθρος είμαστε η καρδιά της Πατρίδας μου.Η πολιτεία οφείλει να φροντίζει τον έλληνα αγρότη και να σκύβει επάνω στα προβλήματά του.Να προστατεύει την αξιοπρέπειά μου.Είμαστε οι τελευταίοι υπερασπιστές της ελληνικής ταυτότητας.Πρέπει να διεκδικήσουμε μέσα απο την δική μας ενότητα το μέλλον το δικό μας και των παιδιών μας, αλλά και τον σεβασμό προς την μάνα γή, που αιώνες τώρα μας τρέφει.Εμείς οι αγνοί αγρότες μπορούμε να σηκώσουμε το ανάστημα μας και να απαιτήσουμε μια σωστή εθνική πολιτική για την προστασία της αγροτικής οικογένειας αλλά και το μέλλον του τόπου.Εμείς είμαστε οι στάλες της γής και ο δικός μας ιδρώτας θα δίνει ζωή στην ελληνική γεωργία!!!

Αρθρο:Nταούκα Γεωργία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.