Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

ME TA ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΟΥ!

 
  Γλυκιά μου πατρίδα!Είναι πολύ φτωχές οι λέξεις για να ακουμπήσουνε το δικό σου μεγαλείο.Ούτε οι λέξεις χωράνε στην δική μου καρδιά.Ποιος λόγος άραγε θα ήτανε ικανός να καταφέρει να περιγράψει τα δικά σου τα χρώματα.Μέσα σε αυτά υπάρχει η ζωή και η θυσία.Χρώματα γής,διότι μέσα στα δικά σου τα χώματα αναπαύονται οι ήρωές μας.'Ομορφη πατρίδα μου!Σαν την δική σου την αύρα,όμοια δεν βρήκα,και ας γύρισα τον κόσμο όλο.Μα την δική σου αλμύρρα πουθένα δεν την γεύτηκα.Τα δικά σου τα χρώματα κυμματίζουνε στην ψυχή μου και το γαλάζιο σου σαν πέπλο σκεπάζει όλη την ύπαρξή μου.
     Η δική μου πατρίδα έχει στην πλάτη της αιώνες ιστορίας και δόξας που δεν σβήνουνε.Εχει στα μάτια της ποιητές και στα χέρια της,την πένα των δικών της συγγραφέων.Εχει το χρώμα το λευκό στην σημαία και στα βιβλία της και ετσι το μαύρο δεν το φοβάται!Οσο και άν προσπαθούνε να το φέρουνε στον δρόμο της.Περήφανη πατρίδα μου!Ξέρεις να μάχεσαι και να δακρύζεις και να θυσιάζεσαι για τα δικά σου τα χώματα.Δεν σε ξεχνώ γλυκιά μου πατρίδα και ας σε πληγώνω.Είσαι βαθιά μεσ΄την καρδιά μου και άς φαίνεται ότι κάνω λάθος τα βήματα.Οι δρόμοι της ψυχής μου πάντα θα οδηγούν σε εσένα.Τα δικά σου αρώματα έχουνε θάλασσα και ένα μεγάλο λιμάνι να ξαποστάσω.Αλλά και να σαλπάρω έχοντας την ιστορία σου για διαβατήριο και έτσι με τέτοιο θησαυρό,να μπορέσω να ταξιδέψω.Και τα δικά μου ταξίδια στον ωκεανό της ζωής μου,θα έχουνε πάντα για καπετάνιο Εσένα,την πατρίδα μου...την Ελλάδα μου!!!
     
   Aρθρο:Νταούκα Γεωργία                                                  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.